marți, 16 octombrie 2007

BECALI: "EMISIUNEA TREBUIA SA SE CHEME "MINCIUNILE LUI HAGI!"


Finantatorul stelist, Gigi Becali, a declarat, marti, ca emisiunea "Nasul" difuzata cu o seara inainte pe B1 TV, in care fostul antrenor, Gheorghe Hagi l-a criticat, ar fi trebuit sa fie intitulata "Minciunile lui Gheorghe Hagi". Becali a precizat, de asemenea, ca va fi invitat la aceeasi emisiune, marti seara, pentru a face "dezvaluiri incendiare".

"Am auzit aseara toate minciunile si aberatiile lui Hagi, asa trebuia sa scrie si pe ecran, si de asta am si ajuns asa târziu la palat, pentru ca nu am putut sa dorm pâna la cinci dimineata. A zis el ca Steaua nu e europeana. Pe Steaua eu o fac europeana. De când am venit aici am doua calificari în Liga Campionilor, o semifinala în Cupa UEFA, în timp ce pe Rapid si pe Dinamo nu prea le-am vazut pe acolo", a declarat Becali.

Becali a explicat atacul lui Hagi prin frustrarea acestuia dupa victoria pe care Victor Piturca a obtinut-o impotriva Olandei, cu echipa nationala. "Care e problema ca nu mai vrea Hagi sa îmi fie nas? Încep sa plâng acum ca nu îl mai am pe Hagi nas. E frustrat ca nu a reusit ca antrenor, în timp ce Piturca a calificat echipa nationala la europene. Asta l-a facut sa iasa cu acele declaratii", a spus Becali.

Niciun comentariu: