miercuri, 3 octombrie 2007

DICA: 'CU REAL SI LYON A FOST MAI GREU'


                                  Nicolae Dică

SINCER Capitanul Stelei a recunoscut ca Arsenal a meritat victoria, dar admite ca jocul Stelei a fost mai bun decât în stagiul trecut al Ligii Campionilor

Desi Arsenal a demonstrat si aseara ca este una dintre cele mai mari echipe din Europa, dominând clar în Ghencea si câstigând în final cu 1-0, Dica a recunoscut ca anul trecut Steaua a suferit înfrângeri mai categorice cu Real Madrid si Lyon. “In mod clar am facut un joc mai bun decât la Praga, dar nu a fost suficient pentru ca Arsenal este totusi una dintre marile forte din fotbalul mondial. Trebuie însa spus ca jocul nostru a evoluat mult fata de anul trecut si nu am mai suferit înfrângerile usturatoare pe care le-am înregistrat contra celor de la Real Madrid si Lyon” a recunoscut Nicolae Dica. Despre evolutia Stelei contra englezilor Dica e de parere ca un egal ar fi fost mult mai echitabil: “La 0-0 am avut câteva ocazii în care daca marcam meciul ar fi capatat alta turnura. Din punctul meu de vedere cred ca am fi meritat cel putin un punct” a încheiat atacantul stelist.

Niciun comentariu: