vineri, 26 octombrie 2007

5 milioane pentru Bucur


Chiar daca Gigi a recunoscut ca l-a împrumutat pe patronul Gloriei cu o suma importanta, Bucur sustine ca toti banii investiti la Buzau sunt ai sai. “Nu este adevarat ca am primit bani de la Gigi Becali! Toti banii pe care i-am bagat la Buzau sunt adusi de la mine de acasa. Am acte care pot dovedi acest lucru. Am platit inclusiv toate taxele si impozitele, Gloria fiind singura formatie din România fara datorii la stat în acest moment. Pot sa demonstrez foarte simplu acest lucru”, a spus Bucur. La finele meciului Gloria Buzau - Farul, scor 1-0, din etapa a III-a, tehnicianul de atunci al buzoienilor, Ilie Stan, s-a scapat spunând: “Ar fi pacat ca Buzaul sa retrogradeze dupa câti bani a investit aici Gigi Becali!”.

L-am împrumutat pe Costel Bucur ca persoana fizica, nu clubul sau. Doar Gloria Buzau nu valoreaza atâta!
Gigi Becali

3 miliarde de euro a scris Gigi Becali ca este avutia sa, în declaratia de avere, ceea ce ar însemna ca este cel mai bogat român.

Niciun comentariu: